Ny profil


Publisert

Nytt navn - ny profil. Vi skifter navn fra Emagine til Enfinity

Moderne, stram, men også myk

(neida, det er ikke drømmemannen, men den nye profilen vår vi prater om.)

Ny profil

Et nytt navn må speiles i nye profilelementer. Og selv om de tre Emagine-boblene har vært en trofast følgesvenn var det på tide å samle de i en litt mer lodden og myk form.


Fra bobler til sky

Symbolet for uendelig - det liggende 8-tallet, er godt kjent. Og et viktig element i en profil som skal synliggjøre nettopp uendelighet. For oss som jobber digitalt er skyen også et veletablert begrep. Ved å kombinere disse to i logosymbolet visualiserer vi både Enfinitys visjon og hva vi lager på en god måte. 

Typografien

Rundheten og det myke fra sky-symbolet gjenspeiles godt i logo-navnet. Samtidig som vi har beholdt stramheten og det moderne uttrykket. Grønnfargen elsker vi, så den skal selvfølgelig være med videre. Den uttrykker det friske, fremtidsrettede og utforskende som vi er så glad i. Etterhvert håper vi det nye navnet vil bli like godt kjent som det gamle. Og vi er sikre på at tiden med Emagine-navnet vil bli stående som en sterk grunnpilar i vår historie. Et viktig kapittel i fortellingen om et fremoverlent selskap i stadig vekst og utvikling.


Under er noen eksempler på bruken av profilelementer.


Hva synes du om vår nye profil og logo? Send oss gjerne ros og ris på LinkedIn, Facebook eller e-post.